Objektif
info bahagian
- Bahagian Regulasi Pasaran
- Bahagian Pasaran Antarabangsa
- Bahagian Kejuruteraan
- Bahagian Kewangan
- Bahagian Padanan Bekalan
- Bahagian Galakan Pasaran & Kepenggunaan
- Bahagian Pemodenan Pasaran
- Bahagian Dasar & Perancangan Strategik
- Bahagian Pasaran Produk Proses
- Bahagian Pemasaran Segar & Intervensi
- Bahagian Pengurusan Sumber Manusia
- Bahagian Audit Dalam
- Bahagian Institusi Pasaran
- Bahagian Pentadbiran
- Bahagian Maklumat Pasaran
- Bahagian Perkhidmatan Digital
- Bahagian Keusahawanan Pemasar
- Unit Integriti
- Cawangan Korporat & Advokasi
- FAMACORP
- Unit Undang-Undang
Navigation
Bahagian Institusi Pasaran
-
Meningkatkan penglibatan secara langsung petani/pengeluar/usahawan dalam pemasaran hasil pertanian dan produk asas tani.
-
Meningkatkan pendapatan petani/ pengeluar/ usahawan
-
Menyediakan akses langsung kepada pengguna untuk mendapatkan bekalan hasil pertanian dan produk asas tani pada kualiti dan harga yang munasabah.
-
Menyediakan pasar alternatif kepada pengunjung dalam mendapatkan barangan keperluan mereka dengan tawaran harga yang berpatutan dan barangan yang segar serta berkualiti.
-
Menyediakan outlet runcit alternatif kepada pengguna untuk mendapatkan produk agromakanan pada harga berpatutan
-
Menyediakan saluran pasaran produk agromakanan bagi membantu pengusaha kecil memasarkan hasil keluaran sendiri
Last Update:
Aplikasi Jumlah Pelawat ini hanya dipaparkan untuk Pengurus Laman bagi tujuan mengubah configurasi.