Objektif
info bahagian
- Bahagian Regulasi Pasaran
- Bahagian Pasaran Antarabangsa
- Bahagian Kejuruteraan
- Bahagian Kewangan
- Bahagian Padanan Bekalan
- Bahagian Galakan Pasaran & Kepenggunaan
- Bahagian Pemodenan Pasaran
- Bahagian Dasar & Perancangan Strategik
- Bahagian Pasaran Produk Proses
- Bahagian Pemasaran Segar & Intervensi
- Bahagian Pengurusan Sumber Manusia
- Bahagian Audit Dalam
- Bahagian Institusi Pasaran
- Bahagian Pentadbiran
- Bahagian Maklumat Pasaran
- Bahagian Perkhidmatan Digital
- Bahagian Keusahawanan Pemasar
- Unit Integriti
- Cawangan Korporat & Advokasi
- FAMACORP
- Unit Undang-Undang
Navigation
Bahagian Pemasaran Segar & Intervensi
OBJEKTIF
- Memenuhi keperluan pengguna dalam negara melalui ketersediaan bekalan hasil segar di outlet-outlet FAMA.
- Memastikan ketersediaan bekalan hasil segar di pasaran melalui program-program jualan sebagai salah satu alternatif pembekalan.
- Membantu meningkatkan pendapatan petani, penternak, dan usahawan melalui penyediaan luang pasaran di samping mengurangkan kos sara hidup rakyat.
Last Update:
Aplikasi Jumlah Pelawat ini hanya dipaparkan untuk Pengurus Laman bagi tujuan mengubah configurasi.