Objektif
info bahagian
- Bahagian Regulatori
- Bahagian Kejuruteraan
- Bahagian Kewangan
- Bahagian Pembangunan Kontrak Pemasaran
- Bahagian Galakan Pasaran
- Bahagian Pemasaran Digital
- Bahagian Perancangan Strategik
- Bahagian Industri Makanan dan Asas Tani
- Bahagian Pemasaran Segar
- Bahagian Pengurusan Sumber Manusia
- Bahagian Audit Dalam
- Bahagian Pembangunan Institusi Pemasaran
- Bahagian Pentadbiran
- Bahagian Maklumat Pasaran
- Bahagian Teknologi Maklumat
- Bahagian Pembangunan Modal Insan
- Unit Integriti
- Bahagian Pengurusan Fasiliti
- Cawangan Komunikasi Korporat
- FAMACORP
- Unit Undang-Undang
Navigation
Bahagian Pemasaran Segar
OBJEKTIF
- Memenuhi keperluan pengguna dalam negara melalui ketersediaan bekalan hasil segar di outlet-outlet FAMA.
- Memastikan ketersediaan bekalan hasil segar di pasaran melalui program-program jualan sebagai salah satu alternatif pembekalan.
- Membantu meningkatkan pendapatan petani, penternak, dan usahawan melalui penyediaan luang pasaran di samping mengurangkan kos sara hidup rakyat.
Last Update:
Aplikasi Jumlah Pelawat ini hanya dipaparkan untuk Pengurus Laman bagi tujuan mengubah configurasi.