Latar Belakang
info bahagian
- Bahagian Regulasi Pasaran
- Bahagian Pasaran Antarabangsa
- Bahagian Kejuruteraan
- Bahagian Kewangan
- Bahagian Padanan Bekalan
- Bahagian Galakan Pasaran & Kepenggunaan
- Bahagian Pemodenan Pasaran
- Bahagian Dasar & Perancangan Strategik
- Bahagian Pasaran Produk Proses
- Bahagian Pemasaran Segar & Intervensi
- Bahagian Pengurusan Sumber Manusia
- Bahagian Audit Dalam
- Bahagian Institusi Pasaran
- Bahagian Pentadbiran
- Bahagian Maklumat Pasaran
- Bahagian Perkhidmatan Digital
- Bahagian Keusahawanan Pemasar
- Unit Integriti
- Cawangan Korporat & Advokasi
- FAMACORP
- Unit Undang-Undang
Navigation
bahagian Pemodenan Pasaran
LATAR BELAKANG Bahagian Pemasaran Digital adalah satu usaha yang dijalankan oleh Lembaga Pemasaran Pertanian Persekutuan (FAMA) dalam memanfaatkan teknologi digital dan platform dalam talian untuk mempromosi, memasar, dan mengedarkan produk-produk pertanian di Malaysia. Produk-produk pertanian adalah seperti buah-buahan, sayur-sayuran, hasil ternakan, dan produk agro makanan. Bahagian Pemasaran Digital bertanggungjawab untuk mempromosi dan memasarkan produk makanan pertanian (agro makanan) menggunakan pelbagai platform dalam pasaran digital.
|
Last Update:
Aplikasi Jumlah Pelawat ini hanya dipaparkan untuk Pengurus Laman bagi tujuan mengubah configurasi.