Unit Pembangunan Organisasi

  • Mengurus dan mengemaskini maklumat Penyusunan dan Penstrukturan Ibu Pejabat dan Negeri Mengurus dan melaksana penstrukturan semula organisasi (Reorg)
  • Mengemaskini maklumat keperluan kakitangan berdasarkan teras fungsi Menyediakan dan mengemaskini Carta Organisasi FAMA & Bah PSM
  • Mengemaskini maklumat Carta FAMA dilaman web FAMA
  • Menjadi Penyelaras maklumat dan pelaksanaan Sistem Pengurusan Audit Nilai (SPAN)
  • Menyedia analisa dan laporan sumber manusia Menyedia Maklumat Laporan Tahunan FAMA

 

Unit HRMIS

  • Mentadbir, mengkoordinasi, mengemaskini dan memantau pelaksanaan 9 Modul Sistem Maklumat Pengurusan Sumber Manusia (HRMIS)
  • Menyedia dan mengedar maklumat perjawatan bulanan
  • Membuat naziran HRMIS di Ibu Pejabat & Negeri
  • Menyedia dan mengedar laporan dan maklumat sumber manusia Mengurus dan menyedia maklumat Job Description (JD) dan MyPortfolio
  • Mengurus pelaksanaan Laporan Penilaian Prestasi Tahunan (LNPT)
  • Mengurus Pencalonan Anugerah Perkhidmatan Cemerlang (APC)
  • Menyedia maklumat penerima Anugerah Khidmat Setia (AKS), Anugerah Khidmat Amat Setia (AKAS) dan Anugerah Khas (AK)

Pages: 1  2  3  4