Objectives
Division Info
- Regulatory Division
- Engineering Division
- Finance Division
- Contract Marketing Division
- Market Promotion Division
- Digital Marketing Division
- Strategic Planning Division
- Food Industry Marketing Division
- Bahagian Pemasaran Segar
- Human Resource Management Division
- Bahagian Audit Dalam
- Bahagian Pembangunan Institusi Pemasaran
- Bahagian Pentadbiran
- Bahagian Maklumat Pasaran
- Bahagian Teknologi Maklumat
- Bahagian Pembangunan Modal Insan
- Unit Integriti
- Bahagian Pengurusan Fasiliti
- Cawangan Komunikasi Korporat
- FAMACORP
- Unit Undang-Undang
Navigation
Strategic Planning Division
OBJEKTIF
- Menetapkan dan menilai dasar/strategi/program yang menyokong dasar, polisi dan pelan nasional kerajaan serta memenuhi hasrat Lembaga.
- Merancang dan menyelaras keperluan peruntukan pembangunan berdasarkan keperluan agensi bagi memastikan pengurusan berkesan peruntukan dan prestasi FAMA.
- Mengurus dengan berkesan maklum balas/input/kertas-kertas kerja kepada KPKM dan agensi pusat.
- Memastikan perancangan program/projek FAMA dilaksanakan dengan cekap, berkesan dan mencapai objektif serta KPI yang ditetapkan.
- Menilai keberkesanan program/projek FAMA kepada golongan sasar.
Last Update:
Aplikasi Jumlah Pelawat ini hanya dipaparkan untuk Pengurus Laman bagi tujuan mengubah configurasi.