Latar Belakang
Navigation Menu
- Regulatory Division
- Engineering Division
- Finance Division
- Contract Marketing Division
- Market Promotion Division
- Digital Marketing Division
- Strategic Planning Division
- Food Industry Marketing Division
- Bahagian Pemasaran Segar
- Human Resource Management Division
- Bahagian Audit Dalam
- Bahagian Pembangunan Institusi Pemasaran
- Bahagian Pentadbiran
- Bahagian Maklumat Pasaran
- Bahagian Teknologi Maklumat
- Bahagian Pembangunan Modal Insan
- Unit Integriti
- Bahagian Pengurusan Fasiliti
- Cawangan Komunikasi Korporat
- FAMACORP
- Unit Undang-Undang
Navigation
Page kemaskini
** Halaman ini dalam proses pengemaskinian. Harap maklum.
Navigation Menu
LATAR BELAKANG Cawangan Audit Dalam Lembaga Pemasaran Pertanian Persekutuan (FAMA) telah diwujudkan pada tahun 1977. Cawangan ini sepertimana carta organisasi dari segi pentadbiran adalah bertanggungjawab membuat laporan kepada Ketua Pengarah manakala dari segi fungsi audit ianya bertanggungjawab kepada Jawatankuasa Audit Lembaga. Jabatan Perdana Menteri telah mengeluarkan Surat Pekeliling Am Bil.3 Tahun 1998 untuk memperkukuhkan lagi pelaksanaan unit audit dalaman di agensi kerajaan. Bidang tugas Cawangan Audit Dalam Lembaga Pemasaran Pertanian Persekutuan meliputi semua cawangan, bahagian, pejabat FAMA negeri dan daerah di serta aktiviti-aktiviti yang dijalankan oleh Lembaga. |
Last Update:
Aplikasi Jumlah Pelawat ini hanya dipaparkan untuk Pengurus Laman bagi tujuan mengubah configurasi.