Background
Division Info
- Regulatory Division
- Engineering Division
- Finance Division
- Contract Marketing Division
- Market Promotion Division
- Digital Marketing Division
- Strategic Planning Division
- Food Industry Marketing Division
- Bahagian Pemasaran Segar
- Human Resource Management Division
- Bahagian Audit Dalam
- Bahagian Pembangunan Institusi Pemasaran
- Bahagian Pentadbiran
- Bahagian Maklumat Pasaran
- Bahagian Teknologi Maklumat
- Bahagian Pembangunan Modal Insan
- Unit Integriti
- Bahagian Pengurusan Fasiliti
- Cawangan Komunikasi Korporat
- FAMACORP
- Unit Undang-Undang
Navigation
Page kemaskini
** Halaman ini dalam proses pengemaskinian. Harap maklum.
Regulatory Division
LATAR BELAKANG Bahagian Regulatori melalui penstrukturan semula organisasi FAMA memberi fokus ke arah pemasaran hasil pertanian negara yang berkualiti dan berjenama serta berdaya saing di pasaran tempatan dan antarabangsa. Kewujudan bahagian ini adalah selari dengan misi negara dalam menekankan kepada pertanian alaf baru yang merangkumi pengeluaran hasil pertanian yang berkualiti dan selamat.
Perlaksanaan aktiviti cawangan-cawangan ini adalah mengikut Akta 141 Lembaga Pemasaran Pertanian Persekutuan 1965 dan juga dibawah Peraturan-Peraturan Hasil Keluaran Pertanian (Penggredan, Pembungkusan dan Pelabelan) 2008 atau Peraturan GPL. |
Last Update:
Aplikasi Jumlah Pelawat ini hanya dipaparkan untuk Pengurus Laman bagi tujuan mengubah configurasi.