Latar Belakang
info bahagian
- Bahagian Regulatori
- Bahagian Kejuruteraan
- Bahagian Kewangan
- Bahagian Pembangunan Kontrak Pemasaran
- Bahagian Galakan Pasaran
- Bahagian Pemasaran Digital
- Bahagian Perancangan Strategik
- Bahagian Industri Makanan dan Asas Tani
- Bahagian Pemasaran Segar
- Bahagian Pengurusan Sumber Manusia
- Bahagian Audit Dalam
- Bahagian Pembangunan Institusi Pemasaran
- Bahagian Pentadbiran
- Bahagian Maklumat Pasaran
- Bahagian Teknologi Maklumat
- Bahagian Pembangunan Modal Insan
- Unit Integriti
- Bahagian Pengurusan Fasiliti
- Cawangan Komunikasi Korporat
- FAMACORP
- Unit Undang-Undang
Navigation
makluman
** Halaman ini dalam proses pengemaskinian. Harap maklum.
bahagian pemasaran digital
LATAR BELAKANG Bahagian Pemasaran Digital adalah satu usaha yang dijalankan oleh Lembaga Pemasaran Pertanian Persekutuan (FAMA) dalam memanfaatkan teknologi digital dan platform dalam talian untuk mempromosi, memasar, dan mengedarkan produk-produk pertanian di Malaysia. Produk-produk pertanian adalah seperti buah-buahan, sayur-sayuran, hasil ternakan, dan produk agro makanan. Bahagian Pemasaran Digital bertanggungjawab untuk mempromosi dan memasarkan produk makanan pertanian (agro makanan) menggunakan pelbagai platform dalam pasaran digital.
|
Last Update:
Aplikasi Jumlah Pelawat ini hanya dipaparkan untuk Pengurus Laman bagi tujuan mengubah configurasi.