Objektif
info bahagian
- Bahagian Regulatori
- Bahagian Kejuruteraan
- Bahagian Kewangan
- Bahagian Pembangunan Kontrak Pemasaran
- Bahagian Galakan Pasaran
- Bahagian Pemasaran Digital
- Bahagian Perancangan Strategik
- Bahagian Industri Makanan dan Asas Tani
- Bahagian Pemasaran Segar
- Bahagian Pengurusan Sumber Manusia
- Bahagian Audit Dalam
- Bahagian Pembangunan Institusi Pemasaran
- Bahagian Pentadbiran
- Bahagian Maklumat Pasaran
- Bahagian Teknologi Maklumat
- Bahagian Pembangunan Modal Insan
- Unit Integriti
- Bahagian Pengurusan Fasiliti
- Cawangan Komunikasi Korporat
- FAMACORP
- Unit Undang-Undang
Navigation
bahagian perancangan strategik
OBJEKTIF
- Menetapkan dan menilai dasar/strategi/program yang menyokong dasar, polisi dan pelan nasional kerajaan serta memenuhi hasrat Lembaga.
- Merancang dan menyelaras keperluan peruntukan pembangunan berdasarkan keperluan agensi bagi memastikan pengurusan berkesan peruntukan dan prestasi FAMA.
- Mengurus dengan berkesan maklum balas/input/kertas-kertas kerja kepada KPKM dan agensi pusat.
- Memastikan perancangan program/projek FAMA dilaksanakan dengan cekap, berkesan dan mencapai objektif serta KPI yang ditetapkan.
- Menilai keberkesanan program/projek FAMA kepada golongan sasar.
Last Update:
Aplikasi Jumlah Pelawat ini hanya dipaparkan untuk Pengurus Laman bagi tujuan mengubah configurasi.